Toolkit 'Off the beaten track'

Groningen staat deze maanden in het teken van The Rolling Stones - Unzipped in het Groninger Museum. Verschillende partijen haken aan op dit mooie thema. Marketing Groningen ontwikkelde zelf de campagne 'Off the beaten track'. Door de corona-maatregelen is deze voorlopig beperkt tot een kaartenactie, wij hopen later de campagne verder uit te kunnen breiden. In deze toolkit vind je alvast verschillende materialen die je zelf kunt inzetten.

Regels en gebruik

De verschillende onderdelen van deze toolkit kun je vrij inzetten op je eigen kanalen. Wil je zelf iets maken met het logo van The Rolling Stones? Dan is dit op eigen risico. Marketing Groningen of het Groninger Museum zijn hiervoor niet verantwoordelijk. Ondernemers kunnen hun voorstel wel via het Groninger Museum aan het management van The Rolling Stones voorleggen. Stuur je voorstel dan in het Engels naar ksmrkovsky@groningermuseum.nl. Gebruik van fotomateriaal van de tentoonstelling Unzipped in het Groninger Museum hoeft niet voorgelegd te worden aan het management van de Rolling Stones.