De Martinitoren is één van de trekpleisters van Groningen. Tot voor kort konden bezoekers alleen per telefoon een reservering maken en bij de balie van de Groningen Store/VVV een ticket kopen.
Levende standbeelden, vrolijke gastdames- en heren én een heus voetenbadterras maakten het afgelopen weekend prettig toeven in de stad. Deze en andere ‘geluksmomentjes’ blijken een succes en worden aankomend weekend herhaald.
Marketing Groningen lanceert een internationale campagne waarin de stad zich virtueel presenteert aan aankomende internationale studenten van de Rijksuniversiteit Groningen en de Hanzehogeschool Groningen.
Vanaf vandaag worden de stadsgidsen weer verspreid onder ondernemers uit de stad. Naast alle leuke winkeladresjes, staan er ook iconische hoogtepunten en onontdekte parels in en verhalen van lokale helden.
Groningen verdient het om gezien te worden. Marketing Groningen heeft daarom ook dit jaar weer een magazine gemaakt volop inspiratie en verrassingen uit Stad en Ommeland.
Veel Nederlanders vieren naar verwachting hun vakantie dit jaar in eigen land en de eigen achtertuin. Om te laten zien waarom Groningen daar bij uitstek geschikt voor is, lanceert Marketing Groningen de 'Gelukkig ben je in Groningen' campagne.
Deze website maakt gebruik van cookies die noodzakelijk zijn om de website zo goed mogelijk te laten functioneren. Door op accepteren te klikken, geef je aan hiermee akkoord te gaan.